Zdrava budućnost čišćenje doma
Izgledi u sljedećih 5 godina u Europi su vrlo pozitivni uzeli smo u obzir da će očekivani prihodi od proizvoda za pranje rublja posrasti za 35% proizvoda za čišćenje površina 30% i proizvoda za pranje suđa 30%. Razmišljanje stranaka se mijenja međutim u budućnosti će i dalje biti uspješen one marke koje će nuditi visoku i učinkovitost ali i pristupačnu cijenu. S obzirom na to da se svi mi okrečemo zdravim i ekološkim proizvodima.
Dvije trečine potrošača u svijetu još uvijek kupuju proizvode za čišćenje koji su pristupačni po cijeni, a na višenamjenska sredstva za čišćenje troši se najviše novaca.
Većina ljudi ne voli kućanske poslove i uvijek traže načine da smanje vrijeme i trud koji su potrebni za čišćenje. S druge strane postoji faktor dobrog osjećaja koje je povezan s rezultatima čišćenja. Učinkovitost, praktičnost i jednostavnost uporabe utječu na odabir stranke. Marke koje su u svim ovim boljim segmentima bolje od konkurencije najvjerojatnije će biti zapažene u pozitivnom smislu.
Ljudi također postaju svjesni štetnih učinaka slabe kućne higijene na fizičko i psihičko zdravlje. Iskustvo vezano uz proizvode i mirisi postaju ključni kako potrošači počinju cijeniti snažan utjecaj mirisa na pozitivno emocionalno stanje.
Ljudi također poklanjaju više pažnje na pakiranje i to ne samo sa stajališta održivosti. Strah da formule nisu sigurne za primjenu u kući je u porastu i oni proizvodi koji mogu kombinirati prirodne sastojke bez ugrožavanja učinkovitosti najvjerojatnije će biti bolje prihvaćene od drugih.
Naš cilj s Amway Home proizvodima za njegu doma stavimo pod jednu marku.Pod tom linijom smo kreirali podkategorije: rublje.površine i suđe gdje ćete pronaći sve SA8, L.O.C. i DISH DROPS proizvode koje poznajte i volite.
Proizvodi za ciljano čišćenje i dalje su uključeni pomažu u rješavanju posebnih zadataka čišćenja.S tim posebnim proizvodima za čišćenje kako bi vam pomogli da vaš dom bude ugodno mejsto za život..
Posjetite nas na facebook grupi "Besplatno savjetovalište za ljepotu kako bi saznali na koji način su nama pomogli proizvodi za njegu doma. https://www.facebook.com/groups/1840802052826790/?fref=ts
Nema komentara:
Objavi komentar